Jeg kan godt lide dette lampestativ, og jeg bruger det som et stativ til mit kamera. For at være ærlig, kan jeg ikke lide den måde, man skal fiksere det på, det ser ikke pålideligt ud. Men alt i alt kan jeg anbefale det til mit lette kamera og en anden lille lampe.